CIERRE TEMPORAL DE INSTALACIONES
13/03/2020

BUENOS DIAS!!!

QUEREMOS COMUNICAR POR LA PRESENTE, QUE DESDE HOY VIERNES 13 DE MARZO HASTA COMO MINIMO EL DIA 24 DE MARZO, PERMANECERÁ CERRADO EL CLUB PADEPELPOINT LA NUCÍA.

LAS CAUSAS DEL CIERRE SON LA PREVENCIÓN Y LUCHA CONTRA EL AVANCE DEL CORONAVIRUS EN NUESTRA ZONA Y ESPAÑA EN GENERAL, EN ACUERDO CON ESPECIFICACIONES DE AUTORIDADES LOCALES Y NACIONALES.

EN BREVE LES ESTAREMOS INFORMANDO DE LA POSIBLE FECHA DE REAPERTURA.

GRACIAS.

Good Morning!!,

We hereby announce that from today Friday March 13, until at least March 24, the Club Padelpoint La Nucía will be closed.

The causes of the closure are the prevention and fight against the Coronavirus in our area and Spain in general, in accordance with what is specified by local and national authorities.

We will be informing you shortly of the possible reopening date. Thanks for the understanding.

Kind Regards,
Padelpoint Team